Hantaran untuk Hanis

DSC00735s

DSC00734s

DSC00728s


hantaran hanis3

Ini antara hantaran cupcakes yang saya rs simple tp nice... cupcakes ni kak zaza yg order untuk adik iparnya hanis. Ada kisah disebaliknya untuk menyiapkan cupcakes ni, kisah yang menarik pada saya. Sewaktu saya siapkan cupcakes ni, mulanya agak keliru dengan pilihan warna yg di order, dan apa yg saya bayangkan ini la warna bunga ros tu, risau juga pada mulanya.. tetapi sewaktu saya menghantar kek ni pada kak zaza, dia pon macam tak pasti adakah adik iparnya setuju dengan warna tersebut. Kak zaza sendiri berharap hanis suka ngn warna icing tu, sbb apa yg kami risaukan adalah tema hantaran hanis tu, takut lari dari tema. Tetapi saya dh buat sebaik mungkin untuk deco kek ni. Kami berdua yang meletakkan ribbon pd cupcakes tu.. mula2 kak zaza bg tau saya dia ada gam UHU tu, tp bila saya sampai jer di rumahnya dia tak jumpa pula gam tu, jadi kami terpaksa keluar berdua membeli gam, baru la kek tu dapat diribbonkan. hehhehe macam2 lak yg berlaku.

Malam sewaktu majlis pertunangan itu berlangsung, saya mendapat sms dari kak zaza ; "Lupa nak cakap, bakal pengantin kata cantik and hepi sbb just like yg dia berkenan dengan salah satu deco dlm blog syfa. hehehe kakak ipau dia yg risau lebih2.." syukur alhamdulillah customer ckp mcm tu.. itu lah kelegaan yg dpt dirasa oleh peniaga apabila membuat sesuatu untuk customer.. so ini lah hasil hantaran kek cawan tersebut.... tahniah Hanis! n Thank You kak zaza!

CONVERSATION